czwartek, 10 października 2013

Poznaj nieznajomą



Spotkaj mnie nie pytając o imię,
Poznaj nie pytając kim jestem,
Odkrywaj mnie kawałek po kawałeczku

Nie lubię o sobie mówić
Nie zdradzam własnych tajemnic,
Nie znoszę, gdy wiesz wszystko

Chcę byś patrzył mi w oczy,
Próbował zgadywać myśli
I nadal był nieświadomy

Bo wciąż móc cię czymś zaskoczyć,
Udowodnić, że nic o mnie nie wiesz,
Jest najskuteczniejszą bronią

A kiedy wiem, że znam ciebie
Lepiej niż sam wiesz kim jesteś,
Jestem jeszcze silniejsza

Bo zniszczę cię jednym słowem,
Zabiję to, co nas łączy
Nim ty uśmiercić nas zechcesz

Ze złamanym sercem
Znów wyjdź na drogę
– znajdź inną nieznajomą

2 komentarze:

  1. Piękne!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wiersz jest cudowny! Najłatwiej niszczyć tego, kogo się zna. I dlatego trzeba uważać, kogo się do siebie dopuszcza...

    Zapraszam do siebie na www.non-clamabit.blogspot.com

    Mam nadzieję, że opowiadanie Ci się spodoba. Główna bohaterka dobrze wie, że najbardziej ranią ci najbliżsi... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

SZEROKA LISTA