poniedziałek, 7 stycznia 2013

Liebster Award

Dziś znów notka zupełnie nie literacka i z opowiadaniami nie mając nic wspólnego. A wszystko dzięki Laurel, która nominowała mnie do Liebster Award. Jestem tym totalnie zaskoczona i czuję się naprawdę doceniona i wyróżniona, więc dziękuję Ci, kochana.

Z tego, co udało mi się dowiedzieć, zasady są proste. Nominację otrzymuje się od innego blogera w uznaniu za "dobrze wykonaną pracę". Po otrzymaniu takiego wyróżnienia należy odpowiedzieć na jedenaście pytań zadanych przez osobę nominującą. Następnie sami wymyślamy swoje jedenaście pytań i nominujemy kolejne jedenaście blogów (z wyjątkiem tego, który nominował nas). Uważam, że to fajny sposób na reklamowanie między blogerami ciekawych blogów i wielka radość dla tych wyróżnionych autorów. Ja się czuję, jakbym dostała jakiegoś blogowego oskara. Akcja jest świetnym pomysłem i z pewnością pomaga w zwiększeniu popularności naszych bogów.



Przejdę teraz do pytań, jakie zadała Laurel.

1. Czego się boisz?
Jest kilka takich rzeczy, na myśl o których przechodzą mi ciarki po plecach. Najbardziej przeraża mnie myśl, że za jakiś czas, kiedy będę już starsza, poczuję się rozczarowana sobą i życiem. Boję się, że nigdy nie spełnię swoich marzeń, nic nie osiągnę. Tego, że zacznę zadowalać się marnym "jest ok", zamiast dążyć do doskonałości, takiego etapu, w którym będę szczęśliwa i spełniona na wszystkich polach. Zadowolenia się namiastką tego, co mogę w życiu zrobić i osiągnąć.
2. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Jako kobietę aktywną, mającą ciągle tysiące pomysłów, angażującą się w wiele przedsięwzięć. Jako kobietę z marzeniami, perspektywami, wiedzącą, co jest dla niej ważne i jak osiągać cele.
3. Na koncert kogo chcesz się wybrać?
Jest trochę takich artystów. Wstyd się przyznać, ale w życiu jeszcze nie byłam na żadnym koncercie, a bardzo bym chciała. Tymi moimi wybrańcami są między innymi: Adam Lambert, Pink, Alexz Johnson, Aerosmith, Alanis Morissette, Apocalyptica, Foo Fighters, Metallica, Marylin Manson, Guns'n'Roses, Iron Maiden, Kings of Leon, PJ Harvey, Queen, System of a Down, Three Days Greace. To chyba taka moja główna lista. Chociaż słucham naprawdę różnej muzyki i jest też wiele innych artystów, których chciałabym zobaczyć na żywo.
4. Bohater książkowy, z którym pragniesz porozmawiać?
Neil ze "Stowarzyszenia umarłych poetów". To naprawdę ciekawa postać. Osobowość słaba i wielka za razem. Myślę, że znaleźlibyśmy wspólny język.
5. Co cenisz w ludziach?
Najbardziej cenię w ludziach szczerość, bo ona pomaga unikać głupich i bezsensownych sytuacji. Zawsze uważałam, że szczera, otwarta rozmowa jest w stanie rozwiązać większość problemów. Poza tym cenię w ludziach szacunek do innych, umiejętność pozostania przy swoich przekonaniach, rozmawiania o nich przy jednoczesnym uszanowaniu odmiennego zdania innych. Myślę, że to ważne, by ludzie szanowali siebie i innych i doceniali różnice między sobą, bo przecież każdy jest inny.
6. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Niektóre osoby, które mają bardzo dużo pozytywnej energii i są tak charyzmatyczni, że nie sposób w ich towarzystwie się nie uśmiechać. Poza tym są takie blogowe opowiadania, które wywołują uśmiech na mojej twarzy.
7. Masz fobie?
Lęk wysokości, ale jestem w stanie to przełamać. I przerażają mnie pająki w łóżku i jego pobliżu. W innych miejscach mogą sobie żyć.
8. Jak ważną rolę odgrywa w Twoim życiu muzyka?
Chyba najważniejszą. To w niej są emocje, przeżycia, w piosenkach, które piszę, zawierają się wszystkie moje rozterki, problemy, przemyślenia. No i taniec bez muzyki też nie byłby tak cudowny.
9. Co chciałabyś zrobić przed śmiercią?
Napisać książę, wydać płytę, nauczyć się dobrze grać na gitarze, wziąć udział w jakimś większym konkursie tańca, przełamać tremę i zaśpiewać przed publicznością, mając z tego radochę (do tej pory trema mnie zżerała i robiła dziwne rzeczy z moim głosem). Poza tym jest wiele miejsc, do których chciałabym pojechać.
10. Wierzysz w reinkarnację?
Nie wiem. Rzadko myślę o śmierci, a to, co będzie po niej, nie zależy ode mnie. Wolę koncentrować się na tym, co jest teraz, aby przed śmiercią nie żałować niczego.
11. Ulubiony pisarz?
 Nie mam ulubionego. Muszę przyznać, że stosunkowo mało czytam książek, a już tym bardziej tego samego autora. Wybieram książki raczej ze względu na tematykę, niż ich autora.

Bardzo ciekawe pytania. Aż miło się odpowiadało. :)

Moje nominacje:
1. Juraszka
2. Luana
3. Kitty
4. Elfaba
5. Marona
6. Obsesja
7. Drache
8. Dream Winchester
9. Czekoladka
10. Silentio
11. PhantasmagoricMonster

Ufff... Nie było łatwo, ale wybrałam jedenaście nominowanych.

Moje pytania:
1. Jaki kolor najbardziej do Ciebie pasuje i dlaczego?
2. Jaki wpływ na Twoje życie ma pisanie bloga?
3. Czy jest coś/ktoś/, czemu jesteś w stanie poświęcić wszystko? Jeśli tak, to co/kto/?
4. Jakie emocje najczęściej Ci towarzyszą?
5. Czy masz jakiś określony "schemat" pisania?
6. Na co poświęcasz najwięcej czasu?
7. Gdybyś mogła być gdziekolwiek na świecie, jakie miejsce byś wybrała i dlaczego?
8. Co najbardziej Cię odpręża, uspokaja po ciężkim dniu?
9. Czy masz jakieś uzależnienia?
10. Wolisz filmy czy książki? Dlaczego?
11.Jesteś stworzeniem nocnym, czy zdecydowanie lepiej funkcjonujesz za dnia?

2 komentarze:

  1. Ej, Agnes, sprawdź jeszcze raz komentarze pod poprzednim postem :D Bo czuję się pominięta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, nie czuj się pominięta. Ustawiłam sobie automatyczną publikację. Zaraz wyprodukuję też notkę dla Ciebie. :)

      Usuń

SZEROKA LISTA