poniedziałek, 21 maja 2012

Kilka słów ode mnie :)

Po skończeniu matur mam dużo wolnego czasu, co przejawia się przypływem weny twórczej niemal we wszystkich dziedzinach. Dziś przełożyło się to na nowy szablon na tym blogu. Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Próbowałam też odnośnik do tego bloga powstawiać na pozostałych blogach, niestety onet nie chce ze mną współpracować. Za chwilę pewnie napiszę na wszystkich blogach informację w formie postów i będę miała nadzieję, że może chociaż to zadziała. Szczerze mówiąc ciężko jest mnie wyprowadzić z równowagi, ale onet daje radę. Gdyby nie to, że w tamte blogi włożyłam sporo pracy i jestem do nich przywiązana, już pewnie by nie istniały. A jeżeli nadal tak to będzie wyglądało, nie wiem czy nie przeniosę wszystkich moich blogów na blogspot.
Mam nadzieję, że ten nagły przypływ weny przełoży się na pisanie i będziecie mieli trochę tekstów mojego autorstwa do przeczytania tego lata. Liczę też, że będzie tu wchodzić więcej osób. Jeżeli wam się spodoba moja twórczość, byłabym wdzięczna za polecenie moich blogów (lub tylko tego, bo jest tu wszystko) swoim znajomym i czytelnikom. Jeżeli prowadzicie blogi to piszcie adresy w komentarzach, a na pewno odwiedzę.

2 komentarze:

  1. Szukasz rzetelnej i sprawiedliwej oceny? Ocenimy Twojego bloga obiektywnie! Zapraszam na Nagannie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz poznać zdanie na temat twojego bloga? Nie boisz się ostrych słów krytyki, bądź uwielbiasz pochwały?
    Jeśli nie lękasz się także poskramiania upiorów, a krytyka jest ci dobrze znana, zapraszamy do załogi.
    Zgłoś się do Dark Evaluation, a poznasz zdanie prawdziwych egzorcystów! Twoje demony zostaną odgonione, a ty będziesz spać w spokoju. Zapraszamy do oceny: Dark-Evaluation.BLOGSPOT.com
    Bardzo przepraszamy za spam.

    OdpowiedzUsuń

SZEROKA LISTA