czwartek, 17 maja 2012

Codzienność


Wiatr rozbił szybę zatrzaskując okno
Nie unikniemy przeciągu
Deszcz minionej burzy zmył ze ścian otoczkę zaufania
Dom jest już tylko mieszkaniem
Wybiegając zahaczyłam szalikiem o wystające gwoździe
Nie pomylę drogi powrotnej
Wskazówki zegarów odwróciły swój bieg
Czas nie ma już znaczenia

Ostatnie dni były wiekiem zawodów
Ja zawsze wybaczam

Moje kryzysy- twoje szczęście
Moje szczęście- twoje kryzysy
Nasze kryzysy-…
To nic nie znaczy

Odchodzenie, powracanie,
Wątpienie, naiwne ufanie,
Codzienność…
Nic nie zmienimy

Solidne mury rozsypują się w proch
A rozbite okno jest
Dziurawy dach odbiera resztkę poczucia bezpieczeństwa
Niedomknięte drzwi zapraszają
Piekło też ma ładną nazwę i kolory
Diabeł kusi pięknem
Trudno zrezygnować ze wspomnień szczęścia
Lepiej żyć przeszłością

Powrót jest wyrazem siły i słabości
My to my

Twoje kryzysy- wielkie tragedie
Moje kryzysy- jedna łza
Nasze kryzysy- …
Codzienność

1 komentarz:

  1. Za twoją zachętą zajrzałam na twojego bloga i tak sobie czytam i WOW ale ty masz talent dziewczyno.Twoje wiersze sa piekne a "Dla Ciebie"poprostu mnie powalił.Kontynuacja serialu "Druga szansa"tez mi przypadła do gustu.Mi zakończenie serialowego związki nie podobało się a to twoje jest super.Pozdrawiam cie ciepło. Kitty autora opowiadania o Adommy.

    OdpowiedzUsuń

SZEROKA LISTA