niedziela, 29 kwietnia 2012

Dla ciebie

Chociaż tak blisko, nadal za daleko
I czułe słowa i „kocham” nie starczy
Bo nie obiecasz mi pocałunków,
Swojego śmiechu i wspólnych poranków

Zatrzymam wszystko, co we mnie dla ciebie
I kiedy zechcesz dam ci w prezencie
Bo chociaż ty dać mi nic nie możesz
Miłość wyleczy zranione serce

Z nią będziesz spędzał wszystkie wieczory
Jej będziesz nucił piosenki miłosne
Nie mnie sekrety swoje powierzysz
I z inną spędzisz chwile radosne

A gdyby nagle świat ci się walił
I gdybyś szukał w kimś ukojenia
Ja będę czekać, bo wiem, że miłość
To nie jest wieczność a krótka chwila

Więc dla tej chwili czekać chcę wieczność
Bo wiem, że przyjdziesz, gdy czas nastanie
I będziesz w stanie dać coś od siebie
Tym razem dla mnie, a nie dla niej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SZEROKA LISTA